핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


LeeTeuk (Super Junior) Crying!!

            

اینم لینک تماشای ویدیویی که لیتوک درباره پدرومادرش ودعواهای اون زمان صحبت میکنه.....لینکش فیلتره....فعلا دانلودمن خرابه وگرنه براتون اپش میکردم....ایشاا...تواولین فرصت.........اوپا توام جواب سولای منو باید بدی همینطور توفاطیما اوپا اینم سوالام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هنوخودم ندیدم ولی قول دادم وقت دیدنش گریه نکنم؟

                                                                    whatch   

خوب embed هم گذاشتم که انلاین ببینین.........ولی خواهشاگریه نکنید........

 



نظرات شما عزیزان:

selly esmat
ساعت23:14---11 ارديبهشت 1391
شرمندم فریبا جون
من این خبرو که خوندم کلی ناراحت شدم واقعا فکرشو کن بعضی ها تو این دنیا هستن که باورشون نمیشه همچین پدرومادریایی هم وجود دارن


sahar
ساعت10:07---11 ارديبهشت 1391
کجایی پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ!!!
میگم ای برام باز نمیشه که نگاش کنم،چکنننننننننننننننننننننننن ننم!!!
موخوام هائمو ببینم خو
اوپااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااا


sahar
ساعت18:49---10 ارديبهشت 1391
میگما:اینکه نشونش نداد برام
نگاه نکرده باید گریه کنننننننننننننننننننننم
صفحه یوتی یوب باز میشه اما اصن نشونش نمیده.چکار کنننننننننننننننننننننننننننم؟ ؟؟!!!
بمیرم الهی نوشته هائه هم میگریه خووووووووووووو!!!


Reyhaneh E.L.F
ساعت16:44---10 ارديبهشت 1391
هی خدااااااپاسخ:اره کلی خودمو کشتم بعدش گریه نکنم....

reihaneh
ساعت19:19---9 ارديبهشت 1391
سلام فریباجون.......من الان دارمگریه میکنم.......لیتوک همون اولش که شروع کرد به حرف زدن منو کشت.......وقتی نگاش میکردیو میگفتی آخه چرا تو این سن هنوز خاطرات بچگیش اذیتش میکنه؟؟؟؟؟اونم اینطوری که سریع اشکش در بیاد..........
بعضی جاهاش که اصلا نمیتونستم نگاش کنم........ازون بدتر دونگهه بود.....باز لیتوک گریه میکرد ولی دونگهه فقط یدونه اشک ریختو بقیشو با بغض گفت......فکر کنم اونم اگه دوربین نبود همونجه یه دل سیر گریه میکرد......


fariba
ساعت16:26---9 ارديبهشت 1391
Do you think your discomfort?
We can also solve problems with your smile.
So please do not us their smiles


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:superjunior,leeteuk, | موضوع: <-PostCategory-> |